Насос відцентровий 1.1кВт Hmax 25м Qmax 440л/хв LEO XSm-60 (775253)
Насоси даної серії призначені для перекачування чистої води, застосовуються для побутового водопостачання, в системах підвищення тиску, допоміжного обладнання, підйому води в трубопроводах високого і низького тиску, зрошувальних систем садів і городів, теплиць і парників, автоматичної подачі води спільно з невеликими резервуарами при використанні керуючої автоматики (керуючі реле, контролери тиску).
Установка обладнання повинна проводитися в місцях, захищених від атмосферного впливу і вологи.
Насосна частина:
Корпус: чавун з антикорозійною обробкою;
Робоче колесо: нержавіюча сталь AISI 304;
Вал двигуна: нержавіюча сталь AISI 304.
Електродвигун:
Тип двигуна: асинхронний, закритого типу, повітряного охолодження, з вбудованим в обмотку термозахистом;
Тільки для чистої води без абразівосодержащіх домішок (піску, глини, вапна і т.д.)
Висота установки
300
Діаметр напірного патрубка DN2, "(дюйм)
2
Довжина кабеля
1
Довжина упаковки, мм
430
Номінал струму
7.5
Вал
Нержавіюча сталь AISI 304
Ширина
246
Захист
IPX4
Клас ізоляції
В
Бренд
Leo
Обмотка двигуна
Мідь
Частота
50
Офіційна гарантія
Від виробника
Ємність
1100
Робоче колесо
Нержавіюча сталь AISI 304
Максимальна висота всмоктування
7
Тип двигуна
Асинхронний
Діаметр всмоктувального патрубка DN1,
2
Насос відцентровий 1.1кВт Hmax 25м Qmax 440л/хв LEO XSm-60 (775253)
Насоси даної серії призначені для перекачування чистої води, застосовуються для побутового водопостачання, в системах підвищення тиску, допоміжного обладнання, підйому води в трубопроводах високого і низького тиску, зрошувальних систем садів і городів, теплиць і парників, автоматичної подачі води спільно з невеликими резервуарами при використанні керуючої автоматики (керуючі реле, контролери тиску).
Установка обладнання повинна проводитися в місцях, захищених від атмосферного впливу і вологи.
Насосна частина:
Корпус: чавун з антикорозійною обробкою;
Робоче колесо: нержавіюча сталь AISI 304;
Вал двигуна: нержавіюча сталь AISI 304.
Електродвигун:
Тип двигуна: асинхронний, закритого типу, повітряного охолодження, з вбудованим в обмотку термозахистом;